بررسی کارایی سه جرثقیل بازویی، سقفی تک پل رونشین و آویز

۳ بازديد

مشخصات جرثقیل بازویی

در این مرحله اطلاعات کلی در مورد جرثقیل بازویی دیواری و همچنین اطلاعاتی در مورد کاربرد جرثقیل بازویی دیواری داریم. حالا وقت آن است که در مورد جرثقیل دیواری به صورت تخصصی و فنی صحبت کنیم. به طور کلی، حداکثر تناژ قابل حمل جرثقیل بازویی دیواری توسط دو عامل تعیین می شود: طول پایه و براکت متصل به دیوار. به طور کلی این جرثقیل ها دارای حداقل طول بازوی دیوار 4 متر و حداقل طول بازوی 7 متر هستند.

جرثقیل سقفی تک عرشه چیست؟

قبل از دانستن ویژگی های جرثقیل سقفی تک پل رونشین، شناخت کلی این جرثقیل کاربردی مفید است.
این جرثقیل از خانواده جرثقیل های سقفی می باشد. برادر بزرگ این جرثقیل را می توان جرثقیل سقفی دو طبقه دانست. بنابراین شباهت های زیادی بین این دو گروه جرثقیل از نظر طراحی و ساخت کلی وجود دارد. به زبان ساده، جرثقیل های سقفی تک دروازه ای، مانند جرثقیل های دروازه ای دوتایی، از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند: بالابر زنجیری، راهنمای طولی یا دوشاخه طولی به همراه یک چرخ دستی برای حرکت از چپ به راست و از بالا به پایین. جنبش.

مزایای یک جرثقیل سقفی

جرثقیل سقفی تک پل آویز نوعی جرثقیل سقفی محسوب می شود. از نظر کارایی این نوع جرثقیل از دو نوع جرثقیل تک تیر و جرثقیل سقفی دوبل تشکیل شده است.
در واقع جرثقیل سقفی تک پل ساختار و کاربرد سبک تری دارد و نیازی به ارتفاع سقف بالایی ندارد. بنابراین استفاده از این نوع جرثقیل برای صنعتگران کوچک و متوسط آسانتر خواهد بود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.